4-årskalas Pt 1

Nu har jag iallafall kommit så långt att jag har skrivit ut inbjudningskort...sen ska vi skriva dem. Problemet är ju bara vem man ska bjuda. Har utvecklingssamtal på torsdag och då tänkte jag fråga vem tjejen leker med, och bjuda dem. Det är ju svårt när man inte vet vilka hon leker med, jag vet ju vem hon brukar att prata om och dessa är ju självklara, men vad med de 4-5 hon aldrig pratar om? I går nämde hon en av dessa och sa att hon skulle få komma på kalaset... Om det blir så att vi bjuder alla tjejerna i hennes ålder på avdelningen blir det 12 tjejer i åldern 3-5 år. PARTY!! Och det kan man väl uthärda i 2 timmar? Eller? Några kanske inte kan komma...

Så här kommer inbjudningskorten att se ut, och sen kommer jag att skriva: Hej XXx! Det vore kul om du ville komma på mitt kalas den XX/XX kl 14-16. Kram Tjejen. OSA senast xx/xx
Det blir väl bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0