Det har varit mycket nu

I går hjälpte jag till på klädbytardagen här ute. En hel dag utan barn!! Skönt. Underbart. Fast det känns i ryggen att man har sprungit runt och vikt kläder, suttit i kassan och varit behjälpelig hela dagen. Men kul var det! Så jag ställer nog upp igen till hösten med. Har ju varit fast inventarie där nu de senaste 3 åren.

I dag har jag krattat bort lite sten från gräsmattan, vi plockade ut garaget för att kunna köra in golfen och byta bromser på den, jag mötte upp svärföräldrarna på stan för att köpa färg åt tjejen och nu undrar man ju vart dagen har tagit vägen.

Ska bli spännande att börja med tjejens rum nästa helg. På fredag drar vi i gång med att tömma rummet och spackla. Sen blir det måla, måla, måla. 3 antikvita väggar och 1 knallröd fondvägg där vi ska måla dit en Hello Kitty-figur...Blir nog bra! Och sen ska vi måla dit några blommer längst upp i nåt hörn. Kul. Hoppas bare kidsen sköter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0