Ingen bra början...

Grabben vaknade 4.45 i morse. Han var nog hungrig, men jag vägrade gå upp och fixa käk. Så han skrek....i 2 timmar. Han var så nära att somna om ett par gånger, men sen var det upp och tjuta igen. Han ju alltid varit rädd för att ge välling så där tidigt på morgonen, men jag tror att jag får nog ge mig. Om han vaknar så där tidigt i morn så får han väl få en flarra...så kanske en annan får sova.

Känns som om man verkligen behöver en barnfri dag. Så det ska bli SÅ skönt den 26:e. Då är det bytardag och jag rymmer huset för att hjälpa till. En hel dag utan barn...Skiter fullständigt i om mannen får akuta magsmärtor och dylikt. Känns som man smått håller på att bli galen på: "Mamma, han har sönder den. Mamma jag vill...jag vill...vill inte." och "Mmmmmmmmmmmmmmmmmammmmmmmm....dadadadadada...vrääääääääl." Och om 3 veckor börjar inskolningen av grabben på dagis. Underbart. Men det blir ju lite spännande. Han har inte varit en heldag utan mamma eller pappa än.

Nei, om man ska ta en kopp kaffe till och sen börja klä på mig och kidsen. Måste väl ta oss en sväng bort till öppna förskolan...tjejen är leksugen och grabben sover så gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0