Inte celiaki iallafall

Celiaki-testet var negativt. Skönt, då slipper jag göra glutenfria pannkakor idag :-) Då tyder det mesta på antingen ballongmage eller stressmage. Får väl se vad doktorn har för teorier. Mannen skulle nemligen bli uppringd nästa vecka.

Grabben sov hela natten!! Han somnade strax efter 20 och sov till 5. Då ville han ha lite käk och sen var det myspys nån timme innan vi klev upp.

Hoppas han har tänkt sova bra efter lunch...tänkte kolla om jag hittade några fler intressanta utbildningar att söka. Hittils är mina val:

1. Förskollärarutbildningen i Norrköping
2. Förskollärarutbildningen i Karlstad (Distans)
3. Grundskollärarutbildning F-3 i Norrköping
4. Bassår för den som har läst MaB i Norrköping (då har jag garanterat plats på bl a Civilekonom-utbildningen nästa år)

Tänkte läsa lite mer om psykolog-utbildningen. Kan kanske vara intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0