Tja, vad ska man säga?

Jaha, då hade man fått sparken igen då. Men på vilket sätt? Om det inte vore för Facebook så hade jag väl inte ens vetat att man skulle sluta jobba...Hade inte ens blivit varslat...Upptäckte plötsligt att jobbarkompisar skrev att de skulle jobba sina sista pass i går. Och från en av dem fick jag veta att i dag skulle vi skriva på uppsägningar. Trevligt. Kul att chefen hörde av sig...NOT! Skickade ett mail till honom i går och frågade hur det var, men han kunde inte ens säga att jag faktiskt var arbetsbefriad f.o.m. idag. Tjuriga fegis. Facket hade ju tidigare på dagen igår krävt att vi skulle bli arbetsbefriade, så han visste det!! Usch nej...men nu får jag tvinna tummar i 2,5 månad och ändå få lite pengar. Det är ju alltid trevligt. Sen får vi väl se vad jag hittar på för extrajobb medan jag ska plugga. Alltid är det någon som har användning för en människa som har norska som modersmål och även kan svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0