Tur att han är söt iallafall...

...annars hade jag nog sålt grabben till lägstbjudande. Han är ju helt hysterisk när det gäller lådorna med bröd och kex. Var i tvättstugan och hängde tvätt, tänkte på att jag måste köpa förvaringsglas på IKEA som man kan ha kexen, flingorna och allt sånt i. Så att grabben inte kan hälla ut skiten. Tittade upp...då hade grabben helt ljudlöst öppnat en låda, tagit flingpaketet (nyöppnat) och innan jag hann räta ryggen så hamnade alla flingorna på golvet. Skitunge.

Annars har vi varit ute en sväng och byggt en snöhäst. Visst är vi duktiga? Planerar en sväng in till stan imorn och spana in målarfärg och tapeter. Får väl se hur det går. Beror på mannens mage. Idag är jag dessutom så duktig att jag gör mannens favoritmiddag. Fyllda cheeseburgare. Alltid uppskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0