Vad ska man hitta på?

Är jämt trött för tiden. Mannen med. Efter att barnen har lagt sig sitter vi bara som två fågelholkar i soffan och glor. Ofta smyger vi iväg och lägger oss redan runt 21. Vi orkar bara inte vara vakna längre...orken har tagit slut. Vårtrötthet kanske?

Har smått lovat tjejen att till helgen ska vi ta fram cykeln. Det ser hon jättemycket fram emot. Så jag hoppas på fint väder! Grabben älskar ju att vara ute och vandra omkring. Han har kommit på att varje gång vi tar fram skorna så ska han få gå ute. Det är lycka på jorden! Sen går han och hämtar skor. Lägger skor på konstiga ställen om vi inte visar tecken på att vilja gå ut. Skitunge.

I går kom han på hur man skulle öppna lådorna med kakor och bröd. Det blev tyst en minut och när jag kom ut i köket satt han bredvid de öppna lådorna med ett paket digestive-kex. Kan tillägga att kexen låg spridt runt på golvet och han knaprade så glatt. Blev jättestolt när han såg mig, titta mamma, jag kan själv. Måste nog flytta på kexen och bröden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0