Vart tar tiden vägen?

Hade planerat att städa lite idag. Iallafall plocka i ordning lite här och varstans...men nej. Inte en skit har jag hunnit med av det jag borde gjort. Har åtminstone gjort ren tvättmaskinen och torktumlaren. Problemet är nog att jag tror det ligger vatten mellan torktumlaren och tvättmaskinen (tumlaren står ovanpå tvättmaskinen)...när jag trycker på nerkanten av torktumlaren rinner det ut vatten. Kanske inte så bra...men det torkar väl. Tror det har runnit från kondensatorn (eller vad det nu heter), så den har jag gjort ren.

Annars planerar jag storhandla lite imorn. Med barnen. Alltid lika spännande. Det brukar oftast gå bra. Med mutor och hot funkar det mesta. Har ju en tjej som tjatar om MacDonalds...och jag tror att personalen tycker synd om ensamma mammor med 2 små barn. De brukar bjuda mig på kaffe och barnen får gratis glass och ballonger. Stort plus til MacDonalds Ingelsta...Problemet är ju om jag ska våga äta där igen. Kan ju vara därifrån jag fick magsjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0