Hostiga barn

I natt blev det inte mycket sömn. Tjejen hostade tydligen så mycket att hon kissade i sängen. Hon fick ligga i våran säng, medan jag tog av hennes sängkläder och slängde dem i tvätten. Sen fick hon lite hostmedicin och kunde sova resten av natten. Själv sov jag nere. Det blir så trångt i våran säng om vi alla ligger där, och tjejen har en tendens att ligga oroligt.

I kväll ska tjejen till gympan. Det har hon längtat efter i flera månader nu. Det blir nog kul!!

Grabben är lika busig som vanligt. I går fick han stå och "diska" lite. Stod på en stol vid diskbänken och lekte med vattnet. Jag gick för att vika lite tvätt, när jag kom tillbaka en minut senare hade han satt sig i diskhon. Han var helt i sin egen värlf. Djupt koncentrerad på vad han än gjorde. Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0